Putryy Azura

Luahan Hati
Monday, November 25, 2013 | 2:08:00 PM | 0 Comments

Dah hampir 1 Tahun 5 bulan hubungan Putry and dia. Lama ke tu? Bagi Putry tak lama. Macam baru lagi. Macam baru kenal dia. Macam baru je jatuh cinta kat dia. Rasa hari-hari jatuh cinta bila ingat dekat dia. I love him. Yes I do. Walaupun sejak kebelakangan ni dia macam dingin sikit dengan Putry. Mungkin dia sakit. Hope dia cepat sihat. Putry tak mau dia sakit. Putry tak sampai hati kalau tahu dia sakit. Putry tak boleh nak jaga dia kalau dia sakit. Sebab Putry tak boleh selalu ada dengan dia. Mungkin sebab sakit kita texting pun macam hambar je. Tak macam dulu. Meriah rasa, padahal kita texting berdua je kan. Rindu dulu-dulu. Tapi Putry terima seadanya. Ok lah, pening pula kepala ni. Kenapalah kepala ni dah makin kerap je sakit dia. Hopefully tak ada apa-apa yang teruk kat kepala Putry ni. Ok bye!
I LOVE YOU MOHD AZMIL BIN JAHIS





Sijil Pelajaran Malaysia
Saturday, November 09, 2013 | 11:37:00 PM | 0 Comments


Tak sangka betul, Putry dah pun menduduki SPM. Cepatnya masa berlalu. Putry baru je seat examination for Bahasa Malaysia and Bahasa Inggeris subject. So on this Wednesday, November 13, 2013, I'll seat for Prinsip Perakaunan Kertas 2 and History Paper 1 and Paper 2 examination. Wish me luck for those read my blogger. I really need it. I'm hoping that I'll get a great result. Aamiin Ya Rabbal Alamin. By the way, I also want to say that I miss my hubby, the one that I really love, my world, my inspiration, my everything. I LOVE YOU MOHD AZMIL BIN JAHIS. 






Older Post